Solutii de telefonie digitala

Avaya IP Office 500 este o soluţie de telefonie integrată şi convergentă cu sistemele de prelucrare a datelor in reţea, insoţită de aplicaţii ce măresc eficienţa utilizatorilor şi permit monitorizarea traficului, managementul apelurilor şi funcţiilor, controlul sistemului şi al costurilor.
Este o soluţie optimă pentru companii ce interacţioneaza frecvent cu clienţii prin apeluri de voce şi care doresc să crească eficienţa şi productivitatea prin gestiunea relaţiei cu clientul folosind instrumente avansate: CRM, ERP, Call/Contact Center, etc. Indiferent de dimensiunile clientului şi de domeniul de activitate IPO Office oferă avantajul integrării; sistemul este expandabil şi foarte adaptabil, permiţând şi susţinând dezvoltarea companiei ca platforma unificată de comunicaţii.Soluţia de telefonie Avaya IP Office 500 oferă urmatoarele funcţionalitaţi:

  • Iniţierea , recepţionarea şi prelucrarea apelurilor telefonice (voce) ca în orice sistem de telefonie avansat: iniţiere apel, transfer, conferinţa, deviere apel, prezentare număr apelant.
  • Automatizarea unor operaţiuni: operator automat, mesagerie vocală, inregistrarea apelurilor, politici de deviere a apelului in funcţie de diferiţi parametrii (calendar, număr apelant , stare linie etc), cartea de telefon a companiei.
  • Integrarea cu aplicaţii PC livrate de Avaya sau terţi prin tehnologii CTI/TAPI şi VoIP
  • Aplicaţie client in 3 versiuni: Lite, Pro şi Softphone cu opţiuni specifice pentru Call Center
  • Integrare cu MS Outlok şi aplicaţii CRM
  • IVR(interactive voice response) integrabil cu baze de date şi aplicaţii
  • Aplicaţii diverse pentru gestiunea inregistrărilor, conferinţa, Call Center
  • Managementul infrastructurii de telefonie şi controlul costurilor
  • IP Office Manager-aplicaţie pentru administrarea configuraţiilor şi securitaţii in sistemul de telefonie
  • Delta Server-sistem de preluare a log-urilor şi stărilor sistemului de telefonie şi stocarea acestora intr-o bază de date pentru folosirea in alte aplicaţii şi subsisteme. Este prevăzut cu interfata WEB pentru configurarea şi raportarea sumară. Include stocarea datelor despre durata şi destinaţia apelurilor.
  • System Status-aplicaţie pentru monitorizarea in timp real a parametrilor de funcţionare  ai sistemului de telefonie şi gestiunea alertelor
  • Suport pentru LAN/WAN:
      • Switch intern cu separare la L3
      • Server DHCP
      • SIP Manager
      • Opţional VPN IPSEC
      • Server RAS/dial-up

BannerParteneriOK